mandag den 12. august 2013

Mine kære børn

Denne weekend har været speciel. Først fejrede vi min Mors 70 års fødselsdag i lørdags og sidst på aftenen tog vi afsked med Niels, der skal læse i tyrkiet det næste halve år. Søndag kørte vi Astrid på højskole i Hadsten. Så der er meget stille hos os og Kristoffer synes det er trist at være enebarn. Det gode er, at jeg bliver så god til alle de elektroniske medier! Nu er jeg ved at finde sytøjet frem igen - det har ligget lidt stille, og nyder roen efter nogle hektiske dage. Jeg fik lige taget et billed af dem alle sammen inden festen!

2 kommentarer:

  1. Uha, du bliver en it-haj.
    Det er dejligt at have en, der kan hjælpe. Det nyder jeg også godt af.

    SvarSlet
  2. Når du sådan må undvære de store børn, så er det godt der kan blive mere tid til IT-undervisningen, det er jo ikke så tosset.
    Hanne

    SvarSlet